tiistai 19. lokakuuta 2010

Shopping

Heippa !


Tänää oli ihan perus päivä koulussa, naurettiin aika paljon :) Oon säätäny oikeastaan kokopäivän, no koulun jälkeen sitte menin kaupungille kavereiden kans :) No löysin kaikenlaista mukavaa :)
kengät sun muuta :) No sitte hauskinta on se että oon ollu jyrkästi SVEA- pipoja vastaan koska mun mielestä ne on kamalia ja hirveen teinimäisiä. Mutta nyt sitte kävi nii että vajosin niin alas että loppujen lopuks mun ostosten seasta löyty myös SVEA -pipo. Voi minua :DD No ny esittelen vähä mun ostoksia, vaikka kaikista ei oo kauheen hyviä kuvia.

Ostokset:

♠ SVEA - pipo / Jim&Jill / 23e
♠ Kengännauhoja 2x / Jim&Jill / 3.20e/ kpl yhteensä 6.40e
♠ Sukkia 6paria / Seppälä / yhteensä: 9e
♠ Alusvaatteita / Seppälä / yhteensä: 12e
♠ Raitapaita / Seppälä / 5e
♠ Puma - Kengät /Sportia /  79.90e

Siinäpä mun ostoksia :)

Huomenna on siis mun lähtö Kannukseen. Lähen vähä aikasemmin koulusta että kerkeen bussiin ja sitte serkut tulee hakemaan Kokkolasta :) Joten ei kannata ihmetellä jos ei hetkeen tuu postauksia :)

Hyvää syyslomaa kaikille joilla se on jo on tai tulee olemaan pian ! (: ♥
halipuss murut ! ♥

- Heidi

ps:

Ei kommentteja: