maanantai 29. marraskuuta 2010

Talvi



Oi nyt on talvi ♥ Mä tykkään talvesta ! mutta en sen kylmyydestä. Täälä on nyt - 14 ja se on aivan liikaa. Mun mielestä pitäis olla talvi mutta ei sais olla kylmä ! Lumi on ihanaa ! Ja varsinki kaikki ihanat talvivaatteet ! ♥ Oon kuunnellu lähes koko päivän joululauluja ja nyt on ihan joulufiilis ! Ja sit tajusin että ylihuomennahan saa avata ekan luukun mun ihanasta Haribo joulukalenterista (; NYT SATAA LUNTA ! ♥ Ah haluaisin mennä tonne ulos pomppimaan tonne lumisateeseen mutta en nyt viitti ! :/ ja sit se on ihanaa ku on ollu vaikka luistelemassa nii sit sen jälkee tulee sisälle ja juo kuumaa kaakaota ja syö vastaleivottuja pipareita !♥ Monet ei tykkää talvesta mutta mä tykkään :) Entäs te ?

- heidi

1 kommentti:

Anna kirjoitti...

Hienoa ! Edes joku on mun kans samaa mieltä talvesta (: