sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Liian kiire että olis voinu istua paikallaan ees pientä hetkeä

Heippa! Ja sori muutamaan päivään en oo kerenny mitään oikeestaan kirjottelemaan :D Mutta noh torstaina oli taas ihanat bändiharkat ! joita oon oottanu ihan sairaankauan!mä niin tykkään teistä ! :)
Perjantaina illalla raahauduin kaupungille Jeminan, Jenetan, Samulin ja Peltsin kans :) Nähtiin paljo ihania ihmisiä: Jenna, Ekka, Jossu, Cilla, Claudia ymsymsyms :D ! tuli siinä illanaikana itkettyä ja naurettua. Joskus 10 aikoihin lähettiin Cillan kans kävelemään kotiin päin ku se asuu ihan meijän lähellä :) Sen jälkeen olin niii väsyny että puhuin hetken Sannan kans puhelimes ja samantien nukkumaan ja nukahdin heti  ! :D

Lauantaina:  
Heräsin 11 aikoihin ja tuli ihan kauhee kiire ! Nimittäin oltiin sovittu Veeran kanssa että nähään 12 aikoihin kaupungissa :) Ulkona oli ihan sairaan kylmä jotain - 22 ! :s Noh pääsin kaupunkiin asti ja lähettiin Veerulin kans kirteleen kauppoja :D Oli ihan sairaan kivaa ! Käytiin hesessä syömässä ja saatiin oikeen kunnon naurut :D Oli ihan sairaan hauska päivä ! ♥  Iskä tuli hakemaan mut joskus viiden aikaan ja lähettiin siitä sitte käymään serkuilla ja mun eno yritti keksiä mulle kesätyöpaikkaa ! vaikka en oikeestaan lämmenny ehdotuksille yhtään :D Sieltä sitte kotiin ja katoin illalla sitte putousta, ja paria leffaa nimittäin: Avatar ja sitte jostain enmuistaleffan nimee leffaa :D ! Ihan hyviä molemmat ! :) ainiin ! Kaupungilta ostin balleriinat, semmosen biletopin jajaja sitte ööä semmonen kasvokuorinta jutskan :) 

Kasvo kuorinta jutska :D - Anttila - 5.15e
Tuubitoppi - GinaTricot - tarjouksessa: 4.90e

Valkoset balleriinat - H&M - tarjouksesta 7e

Sunnuntai:
Heräsin 9 ja kauheella kiireellä laitoin itteni kuntoon ku Anni tuli hakemaan mut puoli 10 koska lähettiin Hutskin kirkkoon :D ekaan riparitapaamiseen. Päästiin joskus 12 jälkeen sieltä pois ja siitä asti oon vaan vähä jumittanu himas ja uloskaan en jaksa mennä ko on lumipyry. Noh oon saanu ainaki päivän naurut ja näin :D Jos vaikka lähtis lukemaan enkun sanoja ku torstaina on sanakoe :)



- Heidi

ps:
Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä

Antti Tuisku - Hyökyaalto

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Nyt mun blogissa n ne vastaukset sun kysymyksiin, käy kattomas !:--)

Veera kirjoitti...

Oli ihana päivä oikeesti! <3 Pitääs nähä useemminki ku vaa tyylii kerran pari vuodes... :/

Heidi kirjoitti...

veerraa: jep ! <3 pakko ruveta näkee useemmin:( tää on iha tyhmää tää tämmönen kerrankaks :/