perjantai 18. helmikuuta 2011

Kiirekiirekiire!

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Heippa, ja anteeksi jälleen ! Tää mun kirjottelu on nykyään tosi vähästä mutta mä yritän parantaa tapani !
Viikko on menny ihan mukavissa merkeissä, harmittaa vaa ku ei oo ollu harkkoja ja ku oon kipee ! Mutta ei voi mitää tämmöstä se on. Eilen kävästiin Saran kans kaupungilla ostoksilla mukaan jäi Seppälän ruutupaita 16.95e ja Bad Hair day - pipo 9.95e.  Tänään oon järjestäny vähä kaappeja ja illalla ois tarkotuksena värjätä hiukset :) siitä myöhemmin lisää! Nyt voisin järjestellä vähä valokuvia ja alottaa semmosta leikekirjan tekemistä. Kirjotan illalla enemmän ! pusipusi !

ps: oon yksinkertasesti lumoissa noista converseista jotka äiti lupas mulle ostaa !!

pps:  
Paradise Oskar - Da da dam (TOI ON NIIN IHANA)  

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi oon kateellinen ! en ikinä malta ostaa converseja :s

Heidi kirjoitti...

anonyymi: haha :) kannattaa ;)

Reetta kirjoitti...

tosi kiva toi raitapaita! ja sun banneris on ihana :)
http://if-reetta.blogspot.com/

Heidi kirjoitti...

reetta: kiitos (:

Milla kirjoitti...

mulla on myös tollanen pipa mustana ja noi mustat conssit löytyy myös :)

Heidi kirjoitti...

Milla: oo kiva ! :)