lauantai 19. maaliskuuta 2011

Harrastuspostaus

Eli multa on pyydetty harrastuspostausta ja tässä se nyt sitten olis ! :)

Photobucket
Photobucket
Oon soittanu jo muutaman vuoden bändissä. Ensinmäinen bändisoitin mulla oli Kitara, ja nii liityin sitte RMK:n bändikouluun, olin sillon ainut tyttö siinä bändissä ja se oli tosi pelottavaa koska olin vielä sillon niin pieni ! :D Soitin puoltoistavuotta kitaraa mutta en sitte oikeen tykänny siitä nii vaihdoin instrumenttia, eli rupesin laulamaan. Puolvuotta vähä päälle taisin laulaa kunnes vaihdoin taas soitinta ! :D rupesin taas soittamaan kitaraa mutta se innostus ei kestäny kauheen kauaa, ku bändiin tuli uuslaulaja ja yhissä harkoissa Riku sano "Heidi tuuppa soittaan bassoa" siitä se sitte lähti! Siitä lähti mun elämäni suurinrakkaus ! BASSO ♥  Nyt oon soittanu Rismuksessa noin 2vuotta bassoa ja musta tuntuu siltä että oon vihdoin löytäny sen oikeen soittimen. Basson lisäks myös tottakai laulan:) Treenataan bändin kans aina torstaisin meijän bändikämpällä jossa meininki on aina ihan mahtavaa :D

Photobucket
Photobucket

On soittanu RMK:ssa pianoa noin 5vuotta ! Aluks se oli mun mielestä pakkopullaa mutta sit vuoden soitettuani ihastuin siihen iha kympillä. Käyn kerran viikossa 30min soittelemassa tunnilla mutta päivästä saattaa kulua hyvinki 5tuntia pelkkään soittamiseen. Viimevuonna aloin säestää itteäni ku laulan ja tykkään siitä paljon:)
Photobucket

Photobucket
Ilmasutaitoa oon harrastanu nyt pian vuoden. Sielä suunnitellaan aina kevääks ja jouluks RMK:lle musikaaleja ja on tosi kiva saada vaikuttaa niitten suunnitteluun. Treeneissä myös pidetään kaikkia harjotuksia ja leikitään kaikkia kivoja leikkejä että osattais ilmasta itteemme oikein ja saatais itsevarmuutta. Ne on auttanu ainaki mua tosipaljon! Tällähetkellä meillä on työnalla kevään Sota-ajan musikaali ;)! Treenit on aina keskiviikkosin :)

 Siinä niitä nyt olis :) Mitäs pidätte ?
- Heidi

6 kommenttia:

vilma kirjoitti...

Ootpas sää monilahjakkuus :D

Heidi kirjoitti...

Vilma: tota kuulee usein, mutta mikäs siinä taidan olla. mutta ainaki haluan ottaa musiikista kaiken irti :D

Minna kirjoitti...

Millon on Rismuksen seuraava esiintyminen ja missä? :)

Heidi kirjoitti...

Minna: No musikaalissa tottakai mutta virallinen esiintyminen on vaasan pesistadionilla toukokuussa (:

Marika kirjoitti...

Heippa :-) Seurasit tätä vanhaa blogiani, mutta aattelin ilmottaa että tein uuden, ja jos olet vielä halukas seuraamaan blogiani nii tässä on osoite :-) http://marika-weare.blogspot.com

Heidi kirjoitti...

Marika: oitosikiva! uusi lukijailmoittautuu :)