sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Intopiukkeet&Subway

Photobucket

Photobucket


Heippa, Tänää oli tosihauska päivä ! Oon ollu kokopäivän iha väsyksissä mutta ei se mun menoa haitannu :D Tarkotus oli siis mennä Rampille kattomaan Intopiukkeita mutta sitte mulla iski tunti aikasemmin paniikki että MÄ EN TIEDÄ MISSÄ ON RAMPPI, no onneksi mulla on karttaystäväiseni :D Nähtiin sitte porukalla varttiavaille viis Makuunilla ja käveltiin sieltä sitte Rampille. Intopiukkeiden esitys oli aivan sairaan hyvä, repeiltiin sielä kokoajan. Se esitys koostu vähäniinku neljästä erilaisesta "tarinasta" ! Ja se oli iha kokonaan vaan impovisoitu :D yleisöltä kysyttiin esityksen aihetta ja sit näyttelijät keksi ja esitti:) Se oli oikeesti niin hyvä! Syy miks mentiin kattomaan oli oikeestaan se että meijän ilmasutaidonopettaja esitti sielä nii oltiin sitä vähä niinku kattomassa :) Esityksen jälkeen lähettiin Sannan, Jennin, Jennyn, Julian ja Veeran kans Subway:hin syömään ja sen jälkeen sitte tiemme erkanivat. Mutta oli aivan huippuilta ! Kiitos tytöt :P ♥

- Heidi

Ei kommentteja: