perjantai 24. kesäkuuta 2011

HyVäÄ jUhAnNuStA! ♥

Heipparallalllaaa ! Oon pidelly taas pientä hiljais eloa lomakiireiden takia mutta ei nyt sille voi mitään. Lupaan palailla juhannuksen jälkeen taas enemmän tänne bloginpariin! Mun päivät on sujunu ihan mukavasti, oon kävässy Kannuksessa ja muuta ihan rentoa ! Eilen vietin iltaa tsirbuloiden kans tekemässä demoa Aleksin luona ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen ! kiitos raksut! Oon odottanu tätä päivää (Perjantaita) tosipaljo koska lähetään viettämään meijän mökille JUHANNUSTA Saran ja Jemin kanssa, luvassa muun muassa espanjalainen ilta, veneilyä, uintia, grillailua, mölkynpelailua ja hyvää seuraa ! Rupeen olemaan nyt niin poikki että en jaksa ruveta enää mitään sen isompaa postausta tekemään, mutta HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE !

- Heidi
G-Powered - Kohti unelmaa

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Oij, noi sun juhannussuunnitelmat kuulostaa hauskoilt :) Hauskaa juhannusta sulleki! (=