sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

SATEEN JÄLKEEN PAISTAA AURINKO ! ♥


Heippaheippaheippaheippaheippa! :) Oon aivan innoissani, oon viettäny maailman ihanimmat kaksviikkoa! Olin 27-29. Päivät aluks Miran luona ja sitte PUM keskiviikko iltapäivänä alko kiitää nii lujaa ku ikinä vois, lähettiin Jemin ja Saran kans KURIKKAAN Ja rakastuin siihen paikkaan ja niihin ihmisiin! Ollaan oltu sielä nyt JOKAPÄIVÄ ! ja haluaisin nytki vaa mennä ajelemaan poikien kans sitä kylärinkiä (:'''D) Vaikka ilma oli välillä sateinen, välillä aurinkoinen, pilvinen, tuulinen yms nii aina ne ihanat naamat sai iloseks ja tempas ihanaan fiilikseen mukaan ! :) Käytiin siinä Nuijarokissaki tyttöjen kans kattomasssa Uniikkia ja Mikael Gabrielia ! Ah ;) Mutta pakko myöntää että en olis ikinä uskonu että tämätyttö löytää ittensä Kurikasta :D Tohon aikaan sisältyy lukusia onnettomuuksia, ojareissuja, naurukohtauksia, avain ongelmia, pelkoa, kaikesta tästä huolimatta ootte ihania! Kiitos jokaikiselle ihanalle ihmiselle johon oon saanu tutustua ja jonka kans oon saanu viettää aikaa ! (:

- Heidi

ps:
Erin - Vanha nainen hunningolla


NRJ aamupojat - Ei kelpaa

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nii ja vähä kavereitten raivareita;)

Heidi kirjoitti...

hahaha nii niinose :D

sarrrraa kirjoitti...

Ei olis kyllä sillon uskonu että sielä ruvetaan ramppaan! :D mutta nyt ku miettii niin haluais olla sielä koko ajan koska ihanampaa paikkaa ei oo! :) en mä osaa kuvitella millasta olis jos en menisi Kurikkaan viikonloppusin! Se paikka on oikesti vieny mun sydämen ja musta tuntuu että oon vihdoin löytäny hyvän paikan missä olla ja paaaaljo hyviä kavereita! <3 eli näin lyhyesti; Kurikka on osa mun elämää! :)<3