sunnuntai 9. lokakuuta 2011

NYT ON SYKSY



Heippa. Musta ei oo vaihteeks taas täälä blogin puolella kuulunu pahemmin. Mä oon vaan oikeesti ollu kokoajan menossa niin en oo kerenny. Viikonloput oon hyppiny kokoajan melkeen Kurikka-Korva väliä. Nyt olin ensimmäisen viikonlopun kotona moneen viikkoon ! itseasiassa melkeen seittemään viikkoon :o Tää viikonloppu meni ihan kaverimerkeissä ja tänää pitää sitte siivoo. Puhelinlangat on laulanu ja traktori pärissy tänä aikana. TET:ttiki kerkes olemaan 2viikkoa tässä ja ekan viikon olin Radio Vaasassa ja toisen viikon Kurikan S-marketissa. molemmissa oli tositosi mukavaa !Synttäreitä tuli vietettyä ja oli muutenki aivan sairaan ihanaa ku on nyt syksy En mä varmaan muuta osaa selittää nii tässsä vähä kuvia ! :)


- Heidi

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Täällä sulle tunnustus, jos et ole aiemmin saanut =)

http://yellownpurple.blogspot.com/2011/11/tunnustus.html

Heidi kirjoitti...

Kiitoksia ! :)