sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Mitä mä teen ?

Photobucket

Moikka! Mun viikonloppu on sujunu aivan ihanasti ! :) ♥ Kiitos Sanna !
Tehtiin eilen kaikkea kivaa, oltiin keskellä yötä lenkillä ja piirrettiin seinille ! (; Miten teijän viikonloppu on menny ? Nyt jokainen joka lukee mun blogia saa sanoa mielipiteensä! Pitääkö mun jatkaa bloggausta vielä vai ei ? Koska mulla ei oo nyt oikeen minkäänlaista inspiraatiota ku en keksi postausaiheita yms. Nyt te saatte auttaa mua kertoa mitä mä teen ! :) Kiitos jo etukäteen !

- Heidi

3 kommenttia:

vilma kirjoitti...

No mutta eikös kaikilla bloggaajilla tuu vaiheita kun ei jaksais millään kirjottaa eikä keksi aiheita ja sitten taas hetken kuluttua aiheita piisaa vaikka millä mitalla :) kyllä sun kannattais mun mielestä jatkaa jos tä on vaan sellaista mieleistä puuhaa sulle =)

Tiina kirjoitti...

Toivon, että jatkaisit, koska tykkään tästä sun blogistas kovasti! :) Vaikka et jaksais tosi usein postailla, nii ainaki välillä. Päivän asu-kuvia ja vaikka sun normipäivä- postaus ois kivoi! :)

Annnnnnnnnnnna kirjoitti...

SUN ON PAKKOJATKAA! muuten mun pääräjähtää :(