tiistai 15. maaliskuuta 2011

Pakko jatkaa !



Heippa! Mä oon nyt tullu siihen päätökseen että jatkan tätä bloggailua :) Jos nyt pääsisin useemmin koneelle ja löytäisin bloggausaiheita nii auttaisi paljon! :) Mutta jos tätä blogia ei lueta eikä kommentoida nii sitte mietin asiaa taas uudestaan ! :D No mutta nyt ainaki vielä kirjottelen toisaiseks:) Tänään olis luvassa poikkeukselliset bändiharkat sekä voisin vähä valmistautua huomiseen "kuoroleiriin" ! AINIIN !! HYPIN INNOSTA KU JOKU HULLU ! koska perjantaina aletaan myymään lippuja Vaasa Rockfestivaliin ja porukat lupautu hommaamaan mulle semmosen ihanan pienen kesäpiristyksen !  ihanaa en malta odottaa !!!! :D THE ARK, klamydia, petri nygård ja kaikki AH ! voi että :D Nyt varmaa loppupäivän unelmoin mun festarikesästä ja yritän saada aikaseks päästä vielä jonnekki toiselle festarille!!! Joo anteeksi oon iha sekasi :D

- Heidi

The Ark - Disease

Porcupine Tree - Trains

Avril Lavinge - What the hell

Stella - Kuuntelija

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

kuulostaa kivalt noi festarit ;)

Heidi kirjoitti...

tiina: niinpä! :) vihdoinki mun unelma käy toteen :D

Anonyymi kirjoitti...

oon niin ilonen että sä jatkat bloggausta !

jossu kirjoitti...

mä oon kans tulos noille Vaasarock festareille ==)

Heidi kirjoitti...

Jossu: oo hienoa ! =))