maanantai 11. huhtikuuta 2011

Mikä päivä tänään on ?

Photobucket
Photobucket

Maanantai. Tänää on ollu oikeestaan aika hauska päivä, no en nyt sanois tosta aamupäivästä mutta ilta on ollu tosi mukava ! Aamulla mun puhelin otti loparit ja meinas iskee paniikki ! Mut sit sain lainapuhelimen ja selvisin :D Nyt mun oma rakkaus taas toimiii ! Onneks :D Viiden aikaan lähin sitte lenkille ja menin kuulaopistolle ja sielä oli sitte Sannamursu! Mentiin sitte lenkille puoli 6 aikaan ja lenkkeiltiin puolituntia, puhuttiin syvällisiä ja heitettiin yhtähuonoa läpppää ku aina ennenki :D Sit Santsukka meni pianotunnille ja mä lähin käppäilemään kotia:) Kotona alotin sitte datiksen ja tässä sitä ny ollaan istuttu ihan tarpeeks. Pikkuhiljaa voisin lähtee soittelemaan pianoa ja lukemaan vielä pikkusen huomiseen kokoseeseen ! :) Miten teijän päivä on menny ? :)

- Heidi
oon aivan rakastunu noihin biiseihin! ♥ 

ps: The Ark - Prayer for the weekend!

The Ark - Uriel

7 kommenttia:

vilma kirjoitti...

Ihana toi maisema kuva :D

Fanny kirjoitti...

Mä oon haastanu sut! Nyt sun pitää kirjottaa blogiin 8 asiaa susta ja haasta sitten 4 tyyppiä! :DD

Heidi kirjoitti...

Fanny: Oi kivaa ! :D

Katsu kirjoitti...

hei vittu tuoltahan näkyy meijä talot :D

Heidi kirjoitti...

ooo! :D mikä se on noista ? :D

Katsu kirjoitti...

se on toi iha oikeella :D

Heidi kirjoitti...

katsu: ahaaa! :D