lauantai 16. huhtikuuta 2011

Haaste: 8asiaa itsestäni!

Eli Fanny haasto mut tämmöseen että mun pitää kertoa 8asiaa itsestäni. Elikkäs tässä tulee:

1. Rakastan sitä ku mulle hymyillään tai saan jonkun hyvälle tuulelle, mikään ei voita sitä tunnetta!
2. Vietän puolet päivästä pianon ja basson ääressä. Joidenki mielestä se on ihan sairasta mutta se on mun tapa purkaa stressiä ja se tuo hyvänmielen ! soittaminen on mun huumetta ! :D
3. Vihaan sitä ku mua tullaan kuuntelemaan ku soitan pianoa, laulan tai muuten musisoin.
4. Oon aika herkkäihminen mut kuitenki kaikki kaverit sanoo että oon hirveen vahva ja näin. 
5. En saa yöllä nukuttua jos mulla ei oo mun uninallea jonka nimi on Napsu :P
6. Aina ku mulla on tylsää pelaan kännykällä Paavo Pesusieni -peliä ja Rallipeliä!
7. Rakastan mun ystäviä enemmän ku mitään maailmassa
8. Tykkään kutoa villasukkia samalla ku katon teeveetä ! :) 

Tässä on nyt siis 8 asiaa musta ! :D hahah.

Haastan: 
TEIDÄT KAIKKI ! :P

2 kommenttia:

sonia kirjoitti...

ihana paita ! :))

http://and-guesswhat.blogspot.com/

Heidi kirjoitti...

sonia: kiitos ! :)