lauantai 16. huhtikuuta 2011

Perjantai oli pahin !

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Moikka. Eilen oli siis perjantai ja se tuli vietettyä vajaassa seurassa kaupungilla. Oli ihan mukavaa alkuillasta, loppuakohden meininki vähä lösähti ja ennenku lähin Samu piristi mun fiilistä mukavalla juttutuokiolla. Mun päivän ilonaihe oli Sannan näkeminen ! Leikittiin illalla vähä vappuväreillä ja spreijattiin mun ettarit vihreeks, tänään aamulla ku heräsin mun kokopää oli ihan limenvihree ! kertokaa mulle miten tää on tapahtunu? :D
 Tänään on nii hienoilma että voisin lähtee vähä juoksulenkille ja illalla laitetaan mun huone ihan valmiiks. uukivaa=) Sitte huomenna olis luvassa Pohjanmaan suurmessut! :)
Mitäs suunnitelmia teillä on viikonlopulle ?
Onko postaus ehdotuksia ?

Kysymyksiä ja toiveita voi myös lähettää :
heidi-lifedream@hotmail.com

- Heidi

ps:
Oasis - Stop crying your heart out 

2 kommenttia:

* kirjoitti...

Super kivoja kuvia ! :-))

Heidi kirjoitti...

helmi: jep ! niistä tulee hyvälle tuulelle :D